4/2


Idag har vi haft någon aktivitetdag. Jag hade först badminton från typ 9 till 11, sen gick jag och Calle till en pizzeria och åt kebabpizza. eller innan vi gick till pizzerian så gick vi till netto och köpte dricka för dricka är alltid så sjukt dyrt på den pizzerian vi skulle till heehee!
  Sen efter vi ätit blev de att dra till Hunehallen och spela vollyboll enda till kl 14.00. Var ju nt jätte kul precis.. men bättre än vanliga lektioner iaf.

Sen drog jag, erica och elin in till Huneskolan och satt där lite och kollade rundor. Asså så sjukt skönt att slippa den skolan! riktigt skabb är den faktiskt.. Ser nt ut som de finns några städerskor som städar där precis för låg skräp typ överallt. Tänk att man har gått på den skolan i 3 år innan :o uusch! 

Kom nyss att tänka på att det finns sjuukt mycket saker som jag saknar väldigt mycket..
Jag saknar 9b
Jag saknar mina gamla kompisar
Jag saknar Gotland med 9b 
Jag saknar Grekland
Jag saknar rif/tif
Jag saknar gothia cup med rif/tif
Jag saknar praktiken på sannarpsbadet

jaa, finns fler saker men orkar nt skriva fler. 

Nä nu ska jag kolla på en film elr nått. 


Ha de braa.





                / Teessan.

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0