3/2


Hejj!

Var i skolan kl 7.40 idag fast vi inte började förens halv 10, och vet ni vf ? För att vi i bf09 skulle vara de första som gick in på netto i Markaryd!
När vi kom dit så stog det redan massa pansionärer utanför så tyvärr blev dt nt så menmen! Fast vi var de första ungdomarna iaf (y)
Vi handlade iaf en heel del hahah! typ kom där med en kundvagn full med bfs chips och godis och självklart när jag gick med vagnen inne i affären så gick vi förbi några i vår skola, och de bara stirrade på mig och vagnen och de trodde säkert att allt var mitt så ja sa allt är iiiinte mitt så ni vet heheh... typ de trodde inte på mig menmen..
   Vi köpte även panpizzor som vi sedan åt i korridoren i skolan :D haha vi hade värsta fikabordet i korridoren och kan väl säga att vi inte direkt var osynliga när vi satt där ba xD

Jaja, dagen har varit kanon iaf :))


Ha de!







        / Teessan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0