17 Feb


Heyyh!
Idag var det en rätt slapp dag i skolan. Började halv 10 som alla andra onsdagar så sov till 8 idag =) riktigt skönt!
 Sen hade vi ULS där vi fick reda på lite hur vi ligger till i kursen. Jag ligger på starkt G för hon tycker att jag presterar bra på prov och läxor men att jag tramsar mycket och inte är konsentrerad på lektionerna :o förstår veerkligen inte vad hon fått det ifrån :) menmen, får väl försööka skärpa mig lite så jag uppnår ett VG som hon sa att jag kunde uppnå bara jag skärper mig =)
Sen hade vi Gemensamhetstid där jag jobbade med någon uppgift inom idrott där man skulle skriva om kosten och lite sånt. Men ist så satt halva BF09 och spelade helikoperspelet i BF:s datorsal :D niiice!
Sen hade vi individuellt val där jag har valt att ha bild och form. Kan inte fatta vf jag valde det? Jag suger verkligen på att rita och tycker inte ens att det är speciellt kul heller xD men jaa.. Sen slutade vi iaf =D

Imon har vi prov i Arbetssätt & Lärande och det är även sista lektionen i det ämnet för alltid! NICE!! Provet imorron kmr dock inte gå så bra för har inte övat någonting än så länge och är trött :(

Sen på Fredag har vi engelska prov så får väl öva på det imorron.. :(

Nu orka ja nt skriva mera.


Ha de!




     / Teessan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0