16/2


Tjaao!

Tisdag idag och bara 3 skoldagar kvar sen looov! väldigt najjs faktiskt :)
Igår så var det sista Naturkunskapslektionen i hela 1:an, så vi krängde glass hela lektionen som vår snälla lärare Kajsa bjöd oss på :)) Hon sa att jag skulle uppnå VG i betyg om jag gör några vg uppgifter på ett papper tillsammans med Ida. Så de ska vi klara av hoppas jag (y)

Idag så hände det räätt mkt i skolan. Hahah Ida J var lite busig inne i det lilla rummet och stackars hennes lilla fiffi luktade lite ;D hahahah!!! Sen var ju alla i matsalen även tvungna att ge plats för bölden , HAHA!
Sen redovisade vi en teater på ULS:en där jag spelade en väldigt kåt kille. Lite kul va de jaao!

Sen när vi hade slutat för dagen så kan jag påpeka till alla i BF09 att jag och Ida J har betalat tillbaka det som vi lånade från skåpet ;D HAhahha såå pinsamt va det menmen!



Ha de braa!






           / Teessan.

Kommentarer
Postat av: Ida.J

HAHAHAHA nu ska vi vara snälla mot mig och min böld tycker jag xD

2010-02-17 @ 18:23:43
URL: http://releasemecandyman.blogg.se/
Postat av: Tessan

ahahah jaa självklart gummsii! vi får göra allt för att den ska må bra och vi får ta hand om sven och greta också ;D

2010-02-17 @ 20:57:44
URL: http://manymilesaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0