1/2


Heje.

Skolan idag var allmänt tråkig, var på dåligt humör och stör mig på vissa personer. Fattar inte hur man kan va så dum i huvudet som vissa är? helt sjukt..
Har precis gjort klart mitt arbete på musiken som egentligen skulle varit klart till idag, hehe! men är klar med det nu iaf :) skulle skriva lite om Ludwig van Beethoven.. inte världens roligaste precis?
Sen har jag även gjort klart mitt manus till den muntliga redovisningen som vi ska göra om någon vecka. Som sagt ska jag prata om ätstörningar. Vet nt vf jag tog om just det ämnet.. Kanske bara om för att de finns mkt fakta om det på internet?

Ikväll blir det till att sola och kolla på Paradise hotel, nice nice :)) men en sak som iinte är okej är att Cimon har åkt ut från paradise hotel....



Ha de!





/ Teessan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0