booys (y)


Bytade hotell idag igen till Phuket Island View :)
Alskar hotellet redan! Tur att vi ska bo har tills nasta mandag :D

Vadret har varit lite till och fran, igar vart de bade sol och malnigt och idag ungefar samma.
Men varmt har det varit iallafall kan jag lova!
Klantig som jag ar sa har jag slagit i mina 3 sista tar pa ena foten ja ni vet lilltan och dom som sitter bredvid den xd fatta ont det gjorde! slog i dem i ngn kant. borjade bloda under naglen pa alla 3 plus att halva naglen gick av pa ena tan. inte for att jag tror ngn bryr sig om det menmen xd elr jo kanske mamma :D

Ett stoort plus med detta hotellet ar aven att det finns 2 snyggingar som jobbar har! en i baren o en i typ, reseptionen eller ngt :) ja vet vad mina kompisar tanker nu, som om du tkr thailandare ar snygga?! :o
Men jaa, dessa killarna ar faktiskt RIKTIGT snygga kan jag lova!!

Hela denna veckan har vi gratis internet sa kanske bloggar varje kvall har, ifall jag inte har ngt battre for mig :) 




   


          / Teessan.



Kommentarer
Postat av: mamma

Hej Gumman!

Stackars dig och dina tår!!!

Det låter som om ni har det underbart!

Jag är avundsjuk. Här är det hyfsat varmt men har regnat inatt så det är blött ute, ska förbereda loppisen. Ha det så bra, hälsa Thim. kramar mamma

2010-08-02 @ 11:07:05
Postat av: Tessan

heh hejhej mammsan.

japp synd om mig ar det!

okej najjs, ses om en vecka! thim halsar tbx. kram

2010-08-02 @ 17:26:11
URL: http://manymilesaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0