2/8


Orkar inte skriva sa mkt idag men 2 saker maste ja iaf skriva!

Var pa en liten shoppingrunda i patong beach idag.
Och nar ja hittade en klanning som jag skulle kopa sa saklart prutade jag raatt mkt snal som man ar heh!
Och han gick med pa min prutning och sen innan vi gick sa han till oss: billigare an ullared..
hahah en helt vanlig thailandare som inte kunde ngn svanska alls typ bara sa det och visste vad ullared va xd haha blev liite forvanad xD kanske inte later speciellt roligt har pa bloggen men deet var roligt nar han sa de kan jag lova! :D

hande aven en sak nu pa kvallen nar ja o pappa skulle ner och ta en drink, satt en annan svensk familj(en mamma en pappa och 2 barn) dar nere och kakade. Sen helt plotsligt borja mamman skrika som faan pa barnen och pappan, typ skrek massor av elaka saker till pappan forst och skrek hur misslyckad han var, sen nar han stack sa kastade hon ngt glas i golvet sen borjade skrika pa barnen o saga till dom hur vardelosa de var och sant.
Hur hemskt som helst var det! usch!

ojj, blev ratt mkt nu iaf xd menmen! 

ha de bra!






       / Teessan.

Kommentarer
Postat av: mamma

Hu så hemskt!! Tur att man är lite lugnare som mamma eller??? Köpte du klänningen?? Kram

2010-08-03 @ 09:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0