LOOOV


Tjaao!

Då va de sista dagen i skolan idag innan lovet! Så niiice!
Dagen var helt okej.
På idrotten gymmade jag lite med ida och salle.
Typ fortfarande träningsvärk från jag gymmade i tisdags så gick iiinte så bra idag ba..
Men kul va de iaf =)

Sen på matten så jobbade vi i ca 20 min sen lekte vi kurragömma och tävlade med pappersflygplan xD
heheheh (y)

Första april idag också, men har nt lyckats lura någon än.. fast har typ inte försökt heller så nt såå konstigt :)

Imorron blir det sova länge sen Björket på kvällen :D
Kanon!


Nu ska ja typ, se film kanske.


ha de!




       / Teessan.

Kommentarer
Postat av: Martina

hahahahahhaa, eller hur!!

jag skickar den till dig sen så ser du tydligare.. jag satt och asgarvade i tio minuter typ :D hahaha

2010-04-01 @ 16:31:18
URL: http://maankeno.blogg.se/
Postat av: Tessan

Kaaanon :D !

2010-04-01 @ 18:29:11
URL: http://manymilesaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0