hejj skooola!


Första skoldagen efter lovet avklarad.

Den vart helt okej fast jobbigt att gå upp tidigt igen :(
Men sen var det himla fint väder idag och det gillas! 
De va till och med så fint så jag och Idaslidan stannade kvar i skolan till 4 och låg och sov på gräset fast vi slutade halv 3 xD 

Men denna veckan vi har framför oss nu är chiill för bf09 bara för att lena är ivääg! :D
Imorron slutar vi redan 12 tror jag , onsdag börjar vi inte förens kvart i 11, sen på fredag slutar vi redan klockan 10! såå sjukt nice!

Än så länge ikväll har jag väl inte gjort så mycke.
Suttit vid datorn och sen varit ute lite.

Nu ska jag ta det ännu mera lugnt. Kanske blir att se några avsnitt big brother :D? hiiih!




En bild på mig och idaslidan från stekdagen idag :D





             / Teessan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0