Hemmadag


God morgon.
Idag började nt vi skolan förens klockan 09.25 så jag gick upp vid klockan 8 för att ta på mig kläder och göra mig iordning inför en skoldag. Men när jag kollade mig i speglen så var mitt ansikte helt uppsvullet och jag hade fått ännu mer utslag såg det ut som.. Så det blev att ringa direkt till mamma och säga att hon skulle sjukanmäla mig. 
  Medicinen som doktorn gav mig verkar ju verkligen hjälpa.. 

   Men Ja, så det blir en hemma dag idag tyvärr.. Det är ju bara 2 dagar kvar i skolan och givetvis ska man bli sjuk just nu när man vill till skolan? great! 

 Men det blir väl att kolla massa filmer idag då. 
Får se om jag skriver mer senare. 

Ha de!

       
         
          / Teessan.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0