30 december


Hej.
Blev inget bloggande igår för jag gjorde absolut ingenting igår så hade inget att skriva om. Kollade på massa filmer och var allmänt lat hela dagen.

Idag har jag iallafall gått en lång runda imorse, det var riktigt skönt faktiskt =)
Senare på dagen så kom jag på att jag inte hade nått att ha på mig imorgon på nyår, så ja gick ner en runda till byn och köpte en klänning på statuz. Kanske nt var världens finaste men bättre än ingenting iaf.. 
 
Vet fortfarande inte vad jag ska vara på nyår imon, finns ju typ ingen fest att gå på verkar de som?
Men man bor ju tyvärr i Markaryd.. Vadå att man bara vill flytta så fort man gått ut gymnasiet :o

Orkar nt skriva mer.


Ha de!



       / Teessan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0