28 december


Tjao!

Idag tog jag bussen med Emma till strömsnäs klockan 11.50 för jag skulle klippa mig där vid kvart över 12.
 Sen efter ja hade klippt mig så gick inte bussen hem förens halv 2 så vi skulle gå in och äta på Strömsnäs pizzeria.
  När vi var påväg in så var det några gamla gubbar utanför pizzerian så när vi skulle gå in så började en av dom prata med oss och sa att vi va söta och sånt.. Men vi bara ignorerade han och gick in.
Sen när vi hade beställt mat och gått och satt oss så kom gubben in och satte sig vid oss, så vi reste oss upp och sa att vi skulle gå på toa men han sa till oss att sitta ner för han ville prata med oss, men vi gick på toa iaf.
   När vi kom ut från toan så stog gubben där ute och hade väntat på oss och vår mat var klar också så vi hade inget annat val än att sätta oss, och såklart så satte sig gubben vid oss.
   Undertiden vi försökte äta så insisterade han på att bjuda oss på dricka men vi sa att vi inte ville ha. Så han satt där vid vårt bord i ungefär 15 min och drack sin sprit och bara sa till oss hela tiden att vi var de sötaste flickorna han någonsin sätt.. Sen frågade han åter igen ifall han fick bjuda oss på dricka men vi sa nej igen, men så gick han upp och beställde till oss iallafall.
Men när han stog där och beställde så stack vi där ifrån och tog bussen hem till Markaryd. 

 
ojj, nu blev det ett långt inlägg. Ett grattis till de som orkade läsa :)


Ha de! 


  
        / Teessan.




Kommentarer
Postat av: erica

amen för tusan tessan.. gratis är ju gott!!

2009-12-29 @ 11:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0