23 December


Tjosan.
Vaknade för ungefär en halvtimme sedan, och har fullt upp idag så är liite stressad.. Måste in till byn och köpa den sista julklappen idag, jag tror jag är ute i god tid haha ^^.
Aja, sen vid 5 ska ja till mormor och morfar och fira jul med släkten på mammas sida. Så det blir att vara där hela kvällen.
Det blir säkert kul, hoppas ja? 

Nu måste jag gå och duscha och sen fixa lite innan jag sticker in till byn och försöka hitta ngn bra julklapp.. Finns ju nt så många affärer att gå i här i Markaryd tyvärr men man får väl hoppas man hittar ngt iaf (y)
Sen vill jag bara påpeka att det är 1 enda dag kvar till självaste julafton ifall inte alla har förstått det :D hah syftar på en person..  



Ha de!



     / Teessan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0