22/12


Hejj. 
Förlåt för dåligt uppdaterande, men  igår hade jag fullt upp.
Först var jag i halmstad och shoppade lite, handlade blandannat kläder som jag ska ha på mig på jul som blev en röd hög kjol och en tröja, och sen köpte jag även ett par vinterskor också (y) 
    Sen efter jag hade shoppat lite så blev det att baada i Sannarpsbadet med bror och pappa. Var riktigt skönt faktiskt för var ett tag sedan jag badade, var typ 3 veckor sedan och de var när jag praktiserade på Sannarpsbadet. Så det var roligt att träffa lite av personalen igen, fast den personalen som jag umgicks mest med var ju dock lediga tyvärr..

Aja, har inte tid att skriva mer för måste ut i byn med bror och handla julklappar. 
Det är ju bara 2 dagar kvar tills julafton! 
 

Ha de!




     / Teessan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0