18/12


Hej.
Blev att vara hemma idag också tyvärr, sista dagen i skolan innan lovet så är man hemma.. väldigt kuul (y) 
  Vaknade nästan precis iaf och snart ska jag se på en film som jag somnade till igår när jag såg den, så jag hann nt se klart den riktigt. Filmen heter Boot camp ifall ni undrar ^^. 
   
  Ikväll blir det väl bara att ehm, ta det lugnt elr nått? för är ju fortfarande sjuk, eller, utslagen är nt borta och svullnaden har inte gått ner.. Börjar nästan bli rädd för mig själv typ. 

   Btw så saknar jag 9b jättemkt..



                                       9b på skolavslutningen.. 
                                                 <3



Ha de! 



            / Teessan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0